
Stížnosti
Podání stížnosti
Proti postupu Nemocnice Mělník, provozované společností Mělnická zdravotní, a. s. při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami může podat stížnost:
- pacient,
- zákonný zástupce pacienta,
- osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel, nebo
- osoba zmocněná pacientem.
Ústní stížnost lze podat primáři oddělení, vedoucímu lékaři nebo jinému vedoucímu zaměstnanci. Mimo pracovní dobu přijímá ústní stížnosti lékař ÚPS pracoviště, kam se stěžovatel dostavil.
Stížnost lze zaslat písemně poštou na adresu
Mělnická zdravotní, a. s.
Nemocnice Mělník
sekretariát
Pražská 528, 276 01 MĚLNÍK
Písemnou stížnost lze podat i v elektronické podobě. Nemocnice Mělník zajišťuje nepřetržité přijímání informací na těchto webových stránkách (e-mail: sekretariat.mel@mediterra.cz).
Písemná stížnost by měla obsahovat
- podstatné skutkové okolnosti, které vedou ke stížnosti, včetně uvedení názvů pracovišť popřípadě i jmen osob, kterých se stížnost týká,
- jméno a příjmení stěžovatele, bydliště nebo doručovací adresu stěžovatele, případně jiný kontakt na stěžovatele (telefon, fax, e-mailová adresa),
- vlastnoruční podpis stěžovatele u písemné stížnosti.
Přijetí stížnosti bude potvrzeno stěžovateli do 5 dnů od jejího doručení. Stížnost bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
Pokud osoba, která podala Nemocnici Mělník stížnost (dále jen „stěžovatel“), s jejím vyřízením nesouhlasí, může podat stížnost příslušnému správnímu orgánu, který Nemocnici Mělník udělil oprávnění k poskytování zdravotních služeb. Zároveň uvede důvod nesouhlasu s vyřízením stížnosti poskytovatelem (Nemocnice Mělník).
Pokud jste s naší prací byli spokojeni, budeme rádi, když nás o tom rovněž budete informovat písemně na stejná podací místa. Děkujeme